Děkuji za milou návštěvu mého blogu.Všem přeji krásný barevný podzim.

8.6.20

Přáníčka od přátel ♥

od Aničky
 od Leničky

  
 od Jindřišky
 od Jitušky
 od Alenky
 od Jiřinky

Kamarádky všem moc, moc děkuji za nádherná přáníčka, která mě velice potěšila!!! MVMR♥

9 komentářů:

  1. Krásná přáníčka jsi dostala Ivetko, hlavně zdravíčko. Opatruj se ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko,moc krásná přánička jsi dostala od děvčat.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná přáníčka jsi dostala. Já teď obrázky vůbec netvořím a na počítač chodím málo. měj se moc pěkně a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec netvořím raději jsem venku, díky moc a také se opatruj.🌺🌷🌹:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Ivet a přeji ti také to nejhezčí k svátku.
    Já jsem hlavně tak rád, že se našlo v tvém počítačovém okolí tolik osob, které ti ty přánička poslali. Já doufám, že je to důkaz toho, že je tu o tebe opravdu dobře postaráno. :) Nejvíce se mi líbí přáníčko od Jindřišky. Já teď dělal maturitní zkoušku, takže jsem se teď dlouho učil a dopadlo to v pohodě.
    Magicmax

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Vítku, já zde dlouho nebyla,nějako není na PC nálada raději trávím venku na zahrádce:-) Tak dodatečně velkou gratulaci posílám je to super a doufám, že jsi zkoušku hodně oslavil:-)Ohledně přání nepřáli všichni a to zde na bloggeru byli já to ale neřeším ;.) :-) :-D

      Vymazat
    2. Ahoj Ivet,

      já Ti jenom přeji, aby ses měla fajn a byla na zahráce hodně času, když se ti tam líbi. :) tak je dobře, že si více tam než u PC. :) Děkuji ti za všechno. :) Jinak je skvělé, že si pamatuješ, že jsem Vít. :) To mě potěšilo. :) Né moc lidí z internetu to ví. :)

      Vít :)

      Vymazat

Zlatíčka moc děkuji za milé komentáře.🐣🐤🐥🐰🌹🌺🌼🌻☀️👍👌😁😂🤣😉😘❣️🤍💖👏 🙋 😇🤗😢🤔🙏✭・.・✭(◕‿◕) (❁´◡`❁)