Děkuji za milou návštěvu mého blogu.Všem přeji krásný barevný podzim.

20.9.20

👀

Bětušky tvorba
Přepsané opět od paní Oli 
https://profil.chatujme.cz/Olganet
 

16 komentářů:

  1. Další přepsaný obrázek.To je hrozný.A tak ty bábě něco napište,pokud víte o koho jde.Tohle si nemůže snad dovolit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo psali jsme ji ale jak vidíš nedá pokoj zde mám její odkaz můžeš se k ní podívat já to ale řešit budu,kdyby raději napsala,že by se chtěla také naučit člověk by jí poradil přeci no a kdoví kdo ona vlastně je může mít falešný profil 👀😁 😂

      Vymazat
  2. Ahoj Ivetko co to je za blbku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničko, já nevím ona je asi nemocná a nebo se tím baví.Však Bětuška Ti poví chodí na chatujme prý to zruší ale já tomu nevěřím.Mě kdyby takto zveřejnili tak bych chodila kanálem 😁 😁Prý má 82 let já tomu nevěřím!

      Vymazat
  3. Ivetko já už na to kašlu napsala jsem tam ji své ..a děkuji .. 😁 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško já vím je dobře jak jsi to vymyslela, že poslala jejím přátelům.. 😁 😁

      Vymazat
  4. To snad není možné. Je nepoučitelná, drzá a neskutečně nevkusná! Ona ty obrázky doslova zhyzdí!!!! To bych, ( když už neumím tvořit a chci vložit obrázek), tak dala originál a nepřepisovala ho. Vždyť každý nápady nemá a tvořit neumí nebo nechce! To by mi byl milejší jen pozdrav slovy, než zničený cizí obrázek. Ale ona tam vloží takový paskvil až je to hrůza!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď jaký paskvil z nich udělá..přeci stáhnout si je může a posílat přátelům ale ne jak ona to dělá...jen kdyby věděla jak dlouho trvá takový obrázek, já fakt nepochopím považuji tu paní za nemocného člověka až je mi jí líto!Opakuji se já nejsem snad zlá ráda bych něco naučila všichni se učíme přeci!Uvažuji že svůj podpis budu vkládat tak aby ona ho nepřekryla!!!

      Vymazat
    2. Jen že když ho dáš někam doprostřed obrázku, kde nejde zakrýt, tak si zkazíš tu krásnou práci a to by byla škoda. Na okraji to přelepí tím jejím hnusem vždycky. I když obrázky netvořím, tak mi takové chování fakt vadí, protože kazí práce mých přátel, které já obdivuji a chodím se jimi potěšit.

      Vymazat
    3. To já Járo vím, tak mi poraď aj mě to od ní štve...víš co??dáme jí po tlamě už vím jak se jmenuje 😁 😂

      Vymazat
  5. Kouzelničky už má jiný profil a opět pokračuji...
    odkaz
    https://profil.chatujme.cz/Modrenecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona bude asi mít více profilů ale já zase věřím, že na ní brzo dojde!!!!!!!!!

      Vymazat
  6. To je hnus co ta dotyčná dělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je hodně závistivá,nemá co na práci tak se tímto baví👀

      Vymazat
  7. Je to od nej moc a moc nedospelé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jí není 82 a za profilem je někdo jiný, já to zjistím zase tak hloupá nejsem😁 😂 😉

      Vymazat

Zlatíčka moc děkuji za milé komentáře.🐣🐤🐥🐰🌹🌺🌼🌻☀️👍👌😁😂🤣😉😘❣️🤍💖👏 🙋 😇🤗😢🤔🙏✭・.・✭(◕‿◕) (❁´◡`❁)