Děkuji,za návštěvu mého blogu.Všem přeji krásné jarní dny plný sluníčka.

18.9.20

Dnes jsem byla upozorněná jak jedna paní znehodnocuje mojí tvorbu kterou zakrývá svým podpisem a můj autorský podpis zakryje.Hanba!!!

 Zde je její odkaz   https://profil.chatujme.cz/Olganet

Moje tvorba

A zde takto zakrývá podpisy jsem opravdu vytočená!!!!
a ještě dole je vidět kousek mého podpisu

Tento obrázek je Květušky paní Oli ho má u sebe v galerii jen zapomněla podpis Květušky vymazat.

Irenky obrázky také přepsané.


Možná poznáte čí to jsou obrázky.

















15 komentářů:

  1. Tak to je opravdu smutné. Že to někomu stojí za to, krást mu tvoje výtvory :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smutné to je hlavně paní Oli vůbec neví jakou práci to dá :-( mrkání očí se učím už dva roky no a vidíš jak jednoduché to pro někoho je,stáhne obrázek než aby poslala přátelům tak ho takto zhatí a porušuje autorské právo..já to tak ale nenechám!

      Vymazat
  2. Já tohle nepochopím.Člověk má normálně radost,když se mu něco hezkého podaří vytvořit.Ale něco krást,to je ubohost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď ani já to nepochopím,člověk kolikrát obrázek tvoří hodiny a pak najdeš úplně zohavený:-(

      Vymazat
  3. Ivetko tak to je bomba teda jestli to je ta sama Oli tak mne pořádala na Chatuj do přátel tak jsem zvědava jestli i mne bude přepsavat obrázky ha ha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Bětuško, klidně si jí přidej ona paní Oli Ti obrázky pěkně poupraví 😁 😂 😁 😂

      Vymazat
  4. Ivetko tak to se mne taky stalo....té pani jsem psala co si o tom myslím....omluvila se a že ví jakou to dá práci udělat obrázek..a že již to dělat nebude...KOUKÁM ŽE VTOM POKRAČUJE❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, no tak to mě hlava nebere,ale jak vidíš asi jí to dělá dobře.Víš jak se to říká?? Já nejsu zlá,ale na každého dojde!

      Vymazat
  5. To je podlé, krást obrázky a ještě ta dotyčná neumí podpisy zaretušovat. Toto nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni jelikož to zaretušování neumí asi neumí nic jen vkládat stejné kytky.Možná má komplex kdoví,ale stačí napsat a člověk by jí naučil nebo poradil jak tvořit obrázky.

      Vymazat
    2. To máš pravdu Ivetko, ale dnes ta slušnost se nějak u některých vytrácí. Pěkný víkend papa 🌼💕🌸

      Vymazat
  6. ahojky Ivet.. tak to mi hlava neberie dospelá žena a kradne obrázky.... ako môže mať s toho radost???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávi, tak to známe už z lidé.cz jestli vzpomínáš? Přeci i na FB Květce neustále přepisuje obrázky ta Vlasta.Nevíme kdo paní Oli je možná to není ani její profilová fotka,jak píšeš dospělá žena která se chlubí cizím peřím!

      Vymazat
  7. Tak di říkám, že jsem ráda, že už o taťky netvořím, alespoň mi je nikdo nekrade. Vím že to dá plno práce a nikdy bych si něco takového nedovolila. Ukrást něčí práci i nápad a doslova z toho udělat paskvil. Taky se mi to stávalo, mi paní Mirka zpracovala obrázky, ale ta mezi námi v partě není. Děvčata, která chtějí tvořit obrázky z mých fotografií, tak mají můj souhlas a to mmám radost, když nějakou část pro svoji tvorbu použijí a vím, kdo ten souhlas má. Zeptaly se a o tom to je. Přeji ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak je to každého věc,ale já jí tu radost neudělám abych skončila.Práci i někdy dost hodin trvá jeden obrázek než se vytvoří aby k něčemu vypadal to víš Járo sama.Je jasné že si někde postavu - pozadí - květiny -vodopád atd najdu na internetu,ale který nemá autorské právo!Paní Oli si neuvědomuje, že je to trestné?!?Jestli to někomu nevadí jeho věc,ale mě to vadí proto to tak nenechám a budu to řešit 😁 😂Hezký víkend přeji i se těším na Tvé další fotografie z výletu🌹 💖💐🌺 👱

    OdpovědětVymazat

Zlatíčka moc děkuji za milé komentáře.🐣🐤🐥🐰🌹🌺🌼🌻☀️👍👌😁😂🤣😉😘❣️🤍💖👏 🙋 😇🤗😢🤔🙏✭・.・✭(◕‿◕) (❁´◡`❁)