Děkuji,za návštěvu mého blogu.Všem přeji krásné letní dny plný sluníčka.

5.3.23

Pro Jarušku


10 komentářů:

  1. No panečku!!! Ty jsi ten mlýn roztočila!!! On má totiž normálně lopatky zabržděné, ale loni se je pokoušeli vandalové roztočit a zničili jim uvnitř mechaniku. Děkuji za krásnou animaci, protože jsem tento mlýn ještě v pohybu neviděla i když už jsem tu byl několikrát, ale byl i docela dlouho bez lopatek, protože je rozlámala vichřice. Krásný večer a dobrou noc Ivetko.

    OdpovědětVymazat
  2. No Jaruško, však mi to dalo dva dny jsem si s tím hrála 😁 😂 aha už vím proto mi to nešlo a střed se mi viklá 😁 😂Tak snad se nezlobíš že jsem si Tvé foto stáhla a bez svolení ukradla😇Tvůj autorský podpis jsem tam nechala a hlavně, že jsem mohla potěšit.😘❣️ (◕‿◕) Měj se hezky a příjemnou dobrou noc přeji.Vandalům bych urvala ruce👀

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé to je hezké, Ivetko animka se povedla ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko děkuji tedy za pochvalu...no zkouším i jinak a chtěla jsem Járu potěšit :-)(◕‿◕) 🙋 😇

      Vymazat
  4. Ivetko,koukám jak puk.To je neuvěřitelné,co dokážeš,jsi fakt šikovná.Je to nádhera.
    Dokonce jsem u toho mlýnu byla.Byli jsme tam na dovolené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééééééééé Jíťo, no já jen zkusila zase něco jiného mám návod na mlýn ale mě většinou podle návodu obrázky nejdou tak dělám podle sebe ale tento mi dal opravdu zabrat...musím procvičovat a věřím že pak to bude brnkačka hihi.Tak vidíš a já mlýn oživila Jára psala, že vandalové ho zničili :-(

      Vymazat
  5. krásně jsi s pohrála********************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to tedy Danuš celý víkend 😂 🤣

      Vymazat
  6. Moc hezké šikulko ***********************

    OdpovědětVymazat